Comissió de Seguiment de Participació
agenda

Si vols formar part de la Comissió de Participació:

Només cal que enviïs un correu electrònic a participacio@arenysdemar.cat i rebràs la fitxa d'inscripció. Pots emplenar-la i signar-la escanejada o bé venir-la a signar al despatx. Estem davant de l'Espai Jove del CC. Calisay.

- T’informarem dels principals esdeveniments de Participació.

- T’enviarem el butlletí de notícies. 

- Podràs participar a les reunions d’inici, seguiment i valoració dels processos participatius.

- Podràs rebre la principal documentació del procés participatiu.

                                                                      

La Comissió de Seguiment es va iniciar per un grup de persones de la vila d'Arenys de Mar, associacions i veïns i veïnes a títol individual.

La finalitat de la Comissió de Seguiment és validar, valorar i fer propostes de millora metodològica, i fer d'altaveu dels processos participatius engegats des de l'Ajuntament d'Arenys de Mar.

Una mica d'història:

Aquesta Comissió va néixer arrel del pressupost participatiu del 2008 i formada per una vintena de persones disposades a fer el seguiment del procés participatiu el qual, també naixia amb aquesta.

La seva feina ha estat molt valuosa per dels processos engegats per la Regidoria de Participació Ciutadana. Així, ha estat present en la recepció dels moments importants dels següents processos:

Arenys Participa! Pressupost participatiu 2014: 

  1. Recepció de la informació de la fase inicial del procés
  2. Recepció dels resultats de la fase de propostes
  3. Recepció dels resultats de la fae de votació
  4. Recepció dels resultats de la memòria del procés

Avaluació dels pressupostos participatius:

  1. Sessió de treball específica amb la Comissió de Seguiment i ampliada al conjunt d’entitats del municipi, destinada a recollir la visió de la societat civil sobre el conjunt dels processos realitzats fins ara: 27 de setembre de 2011.

Procés participatiu del pressupost 2011:

  1. Recepció de la informació de la fase inicial del procés 
  2. Fase inicial: Audiència informativa del dia i recepció acta
  3. Recepció de la informació de la fase de propostes
  4. Recepció de la documentació emesa per aquest procés abans que no es fes difusió general: fase inicial informativa, fase de propostes, resultats de les propostes, fase de votació, resultats i memòria final.
  5. Sessió de valoració del 24 de març de 2011

Procés participatiu del pressupost 2010:

1.Recepció de la informació de la fase inicial del procés 

2.Fase inicial: Audiència informativa del dia i recepció acta

3.Recepció de la informació de la fase de propostes

4.Recepció de la documentació emesa per aquest procés abans que no es fes difusió general: fase inicial informativa, fase de propostes, resultats de les propostes, fase de votació, resultats i memòria final.

5.Sessió de valoració del 4 de febrer de 2010

Pla de Participació

  1. Recepció sobre la fase inicial de la informació del procés participatiu del Pla

  2. Sessió de treball per a la realització del mapa social de les entitats el 29 de maig de 2008

  3. Sessió de treball el 18 de desembre de 2008, amb propostes de millora tant de la manera de fer el procés com de la difusió

  4. Sessió de presentació i taller de diagnòstic amb propostes del dia 22 de gener de 2009

  5. Sessió de valoració el dia 11 de març de la totalitat del procés i propostes de millora per futures accions. Documentació lliurada sobre el pla de treball.

Procés participatiu del pressupost 2009:

  1. Recepció de la informació de la fase inicial del procés 

  2. Fase inicial: Audiència informativa del dia 19 de juny i recepció acta

  3. Recepció de la informació de la fase de propostes

  4. Assistència a la sessió explicativa de l'exposició de les obres a votar del novembre

  5. Recepció de la documentació emesa per aquest procés abans que no es fes difusió general: fase inicial informativa, fase de propostes, resultats de les propostes, fase de votació, resultats i memòria final.

  6. Sessió de valoració del 11 de març de 2009

Procés participatiu del pressupost 2008:

  1. Creació de la Comissió de Seguiment: Octubre de 2007

  2. 1a Reunió de treball on contribuïa als paràmetres de com s'havia de dissenyar el procés participatiu

  3. Presència a l'Audiència informativa al novembre de 2007

  4. Sessió de valoració del procés al maig del 2008, on també contribuiria a fer millores per a la nova edició del pressupost participatiu 2009

  5. Assistència a la sessió explicativa de l'exposició de les obres a votar de l'abril

  6. Recepció de la documentació emesa per aquest procés abans que no es fes difusió general: fase inicial informativa, fase de propostes, resultats de les propostes, fase de votació, resultats i memòria final.

  7. Recepció de formació en el Pressupost municipal realitzat al febrer de 2008

Els membres de la Comissió podeu veure la documentació i la informació adreçada a vosaltres a l'espai Grups de Treball d'aquest mateix apartat: Registrant-vos abans i escollint, a més, els altres espais de participació que vulgueu visualitzar i participar.

Participació ciutadana
Regidoria de Participació Ciutadana CC. Calisay. Riera Pare Fita, 31, 937 959 777